اس ام اس تبریک شب یلدا سری جدید ۸۹
دانلود و اخبار موزیک داغ و جدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, :: 9:48 :: نويسنده : پارسا

 

امشب را به نور قرنها قدمت جاري نگه داريم ...

شب یلدا ، این شب زایش مهر و میترا ، شب زایش نور و روشنائی

بر تو ایرانی مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باور به نور و روشنايی است ،
که شام تيره ،از دل شب يلدا
جشن مهر و روشنايی به ما هدیه  میدهد

یلدایتان مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب يلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر

زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر

شب يلدا شد و بر سفره دل باده عشق.

.رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق

شب يلدایتان پرستاره و پرخاطره باد 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها 

يلدايتان رويايي...روزهايتان پر فروغ،شبهايتان ستاره باران!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 شب ولادت ميترا ،الهه ی مهر بر آن شویم همانند پيشينيان

 اهریمن وجودمان را مغلوب ساخته تا روشنايي مهر و محبت در دلمان جوانه زند و بذر عشق و

دوستي  طولاني ترين شب سال را منور كند.. یلدا مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد  امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب يلدا همیشه جاودانی است
زمستان را بهارزندگانی است
شب يلدا شب فر و کیان است
نشان ازسنت ایرانیان است

یلدا مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

يلدا، دختر سياه موي بلند بالا، يادگار نام وطن، ميوه پائيز ايران و عروس زمستان، در راه است. او را بر سفره مهر بنشانيم و با نسل فردا پيوندش دهيم. ايراني بودن را فراموش نكنيم. يلدا مباركباد
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شب یلد ا و وصف بی مثالش
خداوندا مخواه ،هرگز زوالش
شب يلدا فراتر از همه شب
نبینم هیچ کس افتاده در تب
شب يلدا زحزن و غم مبراست

شب یلدا مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب يلدا شب بزم و سرور است
شبی طولانی و غمها بدور است
شباهنگام تا وقت سحرگاه
بساط خنده و شادی چه جوراست

یلدا مبارک 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

امسال چه زیباست شب یلدای من  طولانی ترین شبی که به تو فکر مکینم و از یادآوری نگاه پر مهرت  شب سیاهم لبریز از نور عشق میشود معبودم یلدا مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آری امشب شب يلدا است.....
شب فال.....
شب عشق.....
شب هندوانه.....
وشب آزادی وشب رهایی
چیزی به یادم نمی آید
جز اینکه
امشب شب تنهایی من است

 یلدایت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من بلندای شب يلدا را
تا خود صبح شکیبا بودم
شب شوریده ی بی فردا را
با خیال تو به فردا کردم
چه شبی بود !؟
عجب زجری بود !؟
غم آن شب که شب يلدا بود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شب يلداي من آغاز شد....

نه سرخي انار نه لبخند پسته نه شيريني هندوانه.....

بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

بی من یلدایت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سهم من از شب یلدا شاید...
قصه ای از غصه  و انار سرخی که پر از دلتنگی ست
غم هایم بلند همانند شب یلداست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب يلداست
دلم در خواب پروانه شدن بود
ولی افسوس
دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان
کنار سفره ای از عشق خالی ...
شبی مایوس و سرگردان  دارم امشب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب يلدا شد و رفتی و از غم خوانده ام
از این هجرت به آن شب گیسوان افشانده ام
گذشت اما هزاران شب از آن هجران و من
اسیر آن شب يلدای جانسوز مانده ام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شده يلدا مقارن با محرم
نمی دانم بخندم یا بگریم
مبارک، تسلیت عید و عزاتان
پس از شادی بخور یک ذره هم غم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها



ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 864
بازدید کل : 12011
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1






فال انبیاء

فال انبیاء

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


.

.

.

.




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

statistics


IranSkin go Up
تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین

http://www.axprint.com/Signup/?IN=89836SO


قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکای

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا